PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | 62 | 4 |
Tytuł artykułu

Conversion of customer experience and its impact on brand community - the thermomix analytical model

Autorzy
Warianty tytułu
PL
Konwersja doswiadczeń klienta i jej wpływ na społeczność wokół marki - model analityczny thermomix
RU
Konversija opyta klienta i ee vlijanie na soobshchestvo vokrug marki - analiticheskaja model' thermomix
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
62
Numer
4
Opis fizyczny
p.255-266,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Warsaw, Szturmowa 1/3, 02-678 Warsaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-00e1a91b-04ae-42ce-8c94-0fcdc6056632
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.