PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 6(71) | 97-102
Tytuł artykułu

THE MEDIA AND PUBLIC RELATIONS (Media a Public Relations)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
This text presents the assumptions and results of poll-based research conducted in 2008 on the ethical aspects of work in public relations, with special stress on relations with the media.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
97-102
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
COMMUNICATION
Twórcy
  • Krzysztof R. Nowakowski, Uniwersytet Warszawski. Zaklad Socjologii Pracy i Organizacji, ul. Karowa 18, 00-324 Warszawa, Poland
Bibliografia
  • Bauer Z., Chudziński E., red. (2000), Dziennikarstwo i świat mediów, Universitas, Kraków.
  • Black S. (1999), Public Relations, ABC, Warszawa.
  • Goban-Klas T. (1999), Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizjii Internetu, PWN, Warszawa – Kraków.
  • Ociepka B., red. (2005), Kształtowanie wizerunku, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
  • Pleszczyński J. (2007), Etyka dziennikarska, Difin, Warszawa.
  • Sorlin P. (2001), Mass media, Astrum, Wrocław.
  • Wojcik K. (2005), Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA070719
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.afde0365-baaf-3705-b5c5-142e183e8620
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.