PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 3 | 2 | 310-317
Tytuł artykułu

THE INFLUENCE OF INTERNAL MARKETING AND EMPLOYEES' ENTREPRENEURSHIP ON KNOWLEDGE MANAGEMENT

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In the paper the authoresses are seeking answer to the following questions: what connections exist between internal marketing, employees' entrepreneurship and knowledge management? Does employees' entrepreneurship directed at making knowledge depends on internal marketing? The conclusions of the questionnaire connected with the topic and which was carried out in some enterprises from the TriCity region are presented in the article.
Rocznik
Tom
3
Numer
2
Strony
310-317
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Edyta Spodarczyk, Akademia Morska w Gdyni, Katedra Ekonomii i Zarzadzania, ul. Morska 83, 81-25 Gdynia, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA076713
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.95af72d1-fed8-32aa-94c3-8a961ac31d9e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.