PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 12(695) | 27-32
Tytuł artykułu

The Interrelated Model of Competitors' Behaviours

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The aim of this study is to explore, both theoretically and empirically, the relations between certain competitive behaviors versus market and financial results achieved by companies. The results of research clearly confirm heterogeneity of the examined population as far as the results of operations are concerned, taken market interactions as the chief distinguishing factor.
Rocznik
Numer
Strony
27-32
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
autor
  • Akademia Rolnicza w Lublinie, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu, ul. Doswiadczalna 46, 20-934 Lublin, Poland
  • T. Kijek, Akademia Rolnicza w Lublinie, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu, ul. Doswiadczalna 46, 20-934 Lublin, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
08PLAAAA03887730
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.93dfd695-ec19-3b90-9b86-4e7501996bd8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.