PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 1(684) | 47-53
Tytuł artykułu

Promotion of Enterprises of the Warmia and Mazury Province

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The aim of the study is to present promotion actions undertaken by enterprises from the Warmia and Mazury province. The study conducted by the author proves that all promotional instruments are applied in the enterprises. A majority of companies spend annually more than 5.000 PLN for marketing purposes. Most of the entrepreneurs indicate promotion prices as a very effective promotion means.
Rocznik
Numer
Strony
47-53
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • P. Borawski, Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie, Wydzial Ksztaltowania Srodowiska i Rolnictwa, Katedra Agrobiznesu i i Ekonomii Srodowiska, ul. Oczapowskiego 8, 10-719 Olsztyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
07PLAAAA02495168
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.925c912a-b79e-393b-abb3-1a20a0384adc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.