PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | R. 2008 | 89-103
Tytuł artykułu

Dylematy oceniania osiągnięć edukacyjnych dorosłych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Dilemmas of adults education progress assessment
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article presents dilemmas of description of various models in adult education progress, especially in formal and non-formal adults education. The author is introducing the distinguishing criteria in adult review and tries to point out implications of every model. The author also discusses, why some dilemmas of adult assessment are still important.
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
89-103
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Krzysztof Pierscieniak, Uniwersytet Warszawski, Wydzial Pedagogiczny, ul. Mokotowska 16/20, 00-561 Warszawa, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA06448
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.91ec8118-880c-38ed-a622-571a58194b65
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.