PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 12 | 1 (23) | 103-115
Tytuł artykułu

THE MARKET IMAGE OF MEDIA GOODS AS A STARTING POINT FOR PROMOTIONAL ACTIVITIESON THE PRESS MARKET (Rynkowy wizerunek dobra medialnego jako punkt wyjscia dzialan promocyjnych na rynku prasowym)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article discusses market image schemes of media goods in the following segments: paid printed newspapers, radio, television and websites. The analysis of these segments is helpful in understanding the market operation of printed newspapers, magazines, broadcasting stations, TV stations and websites. The analysis shows also factors that have an impact on commercial transfer creation. The article focuses on the determination of mission's keynote, the distinguishing elements of identity and the way of creating expectation regarding the image of media goods.
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
103-115
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • R. Zabinski, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spolecznej, Wyzsza Szkola Zarzadzania 'Edukacja', ul. Krakowska 58-62, PL 50-425 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA106019
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.89007116-0e81-393d-9b75-7333fc7a8b78
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.