PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Literary Research, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Teksty Drugie (Second Texts)
Rocznik
2008
Tom
---
Numer
6(114)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6(114)
artykuł:
POLISH EAST-BORDERLAND DISCOURSE IN NON-FICTION INTERWAR RECORDS. AN ATTEMPT AT READING IN A POSTCOLONIAL STUDIES PERSPECTIVE (Polski dyskurs kresowy... Próba lektury w perspektywie 'postcolonial studies')
(
Gosk H.
), s. 20-34
artykuł:
'ANTI-SEMITIC THREADS IN POLISH LITERARY CANON'. AN ATTEMPT AT RE-CONSTRUCTING THE ISSUE (Antysemickie watki w polskim kanonie literackim. Próba przekonstruowania problemu)
(
Neuger L.
), s. 34-43
artykuł:
THE CHILL OF CONSCIOUSNESS, OR, MONSIEUR TESTE DEALS WITH SUFFERING (Chlód swiadomosci albo Monsieur Teste o cierpieniu)
(
Musial L.
), s. 127-144
artykuł:
RECORD AND THE UNSPEAKABLE. SILENCE AND DESPAIR IN ZOFIA NALKOWSKA'S 'DIARIES' (Zapis i niewypowiedziane. Milczenie i rozpacz w 'Dziennikach' Zofii Nalkowskiej)
(
Foltyniak A.
), s. 145-154
artykuł:
LITERARY SUBJECTIVITY. NEW READINGS OF HENRYK RZEWUSKI'S WORKS (O podmiotowosci. Nowe lektury dziel Henryka Rzewuskiego)
(
Bartoszynski K.
), s. 199-206
artykuł:
AN EVENT THAT NEVER HAPPENED, OR, THE HOLOCAUST FOR THE LESSER MORTALS (Wydarzenie, którego nie bylo, czyli Holokaust dla maluczkich)
(
Mitosek Z.
), s. 207-126
artykuł:
MARIA JANION'S MYTHICAL EXISTENCE AND ITS MANIFESTATION IN CULTURAL AND SOCIAL IMAGINATION (Istnienie mityczne Janion oraz jego przejawy w wyobraZni kulturowej i spolecznej)
(
Filipiak I.
), s. 217-223
artykuł:
BEYOND THE BORDERS: BRUNO SCHULZ IN ENGLISH LANGUAGE (Poza granicami: Bruno Schulz w jezyku angielskim)
(
Banks B. R.
), s. 239-251
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.