PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 5 | 5(44) | 33-50
Tytuł artykułu

Development of Employee Competencies in Offshore Services Companies

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article describes the competency building processes in international service centers based on the example of Indian offshoring companies. The analysis encompasses the specificity of employee competencies in various types of service organizations, the phenomenon of staff attrition, and systemic measures adopted to increase retention: formalization and organizational improvement. The case of the Indian IT industry additionally demonstrates the offshore project management model and the role of a firm's environment, including public administration, educational institutions, and industry associations, in building employee competencies.
Słowa kluczowe
EN
Rocznik
Tom
5
Numer
Strony
33-50
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • K.Klincewicz, Uniwersytet Warszawski, Wydzial Zarzadzania, ul. Szturmowa 3, 02-678 Warszawa, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
06PLAAAA00832013
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.78a870d2-0de8-354d-a3de-7300394938b8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.