Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 6(52) | 127-130
Tytuł artykułu

HRM Maturity: How Perfect Do You Want To Be?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In recent years, HR directors have been challenged to fully align HRM to corporate business objectives and become a business partner for management. This implies that HRM needs to focus on providing added value to the company. That means grading up internal customer satisfaction by improving the quality of the service delivered as well as to make HR performance and its contributions to the business transparent. This article focuses on the use of an HR process maturity model contributing to being able to decide how perfect one wants to be, or in other words, how to make HRM - especially its processes - 'fit for purpose'.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
127-130
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
autor
  • M. Nagel, Capgemini Consulting Services in The Netherlands
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
06PLAAAA01823914
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.78683a32-2d91-399f-82a9-5146424ade42
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.