PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 6 | 131-145
Tytuł artykułu

SOCIAL CHANGE CAMPAIGN PLANNING (Planowanie kampanii spolecznych)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Building a social change campaign requires the solid planning, giving the chance of reaching target recipients and inducing expected changes in attitudes and behaviours. The aim of the article is to present possibilities connected with social change campaign planning. The article discusses procedures used in the process of creating the social change campaign, taking into consideration the complexity of decisions taken at each of its stages.
Rocznik
Numer
6
Strony
131-145
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Magdalena Daszkiewicz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu, Katedra Badan Marketingowych, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA108211
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.708b7706-4813-3ec9-a46c-47ad746f7020
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.