PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, Kolegium Zarządzania i Finansów SGH
Czasopismo
Organization and Management
Rocznik
2008
Tom
---
Numer
4(134)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(134)
artykuł:
ENTREPRENEURIAL COMPETENCIES AND SATISFACTION OF COMPANY RESULTS
(
Wieslaw T.
,
Laguna M.
,
Elzbieta T.
), s. 67-81
artykuł:
INNER CLIENT - PRACTICAL REALISATION OF THE ISO 9001 RULE
(
Lukasinski W.
,
Sikora T.
), s. 83-96
artykuł:
PUBLIC ADMINISTRATION UNIT CLIENT SERVICE SATISFACTION - EVALUATION OF A PROPOSED SCALE
(
Bak J.
,
Stach P.
), s. 97-103
artykuł:
COMPETITIVENESS OF ENERGY COMPANIES IN POLAND
(
Borowski P. F.
,
Stawicka M.
), s. 105-119
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.