PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4(711) | 42-48
Tytuł artykułu

CRITERIA OF DELICATESSEN CUSTOMERS' SEGMENTATION (Kryteria segmentacji klientów sieci delikatesów)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article deals with a problem of analyzing target customers of nationwide delicatessen chains as regards creating of value and preparing the FMCG sales' offer. The authoress applied a morphological matrix, being an efficient segmentation analysis tool, in order to carry out delicatessen customers' segmentation.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
42-48
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Beata Reformat, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarzadzania Marketingowego, ul. Bogucicka 14, 40-226 Katowice, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA068922
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.58fb2b32-e3f7-30f4-b381-d8a46fba09e3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.