PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 1(326) | 65-80
Tytuł artykułu

Specyfika działan marketingowych na rynku rolnym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
SPEClFlClTY OF MARKETING ACTlVlTlES ON THE AGRlCULTURAL MARKET
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
This study is an analysis of the conditions, needs and opportunities for application of marketing principles in the Polish agriculture sector. A concept of strategic and operative marketing operations has been drawn up based on the general rules of marketing theory. Modification of the marketing instrument has resulted from the analysis of the nature of production process, product itself as well as that of the agro-food market. The quality, distribution, co-operation of producers in the market, effective price policy, promotion have been recognised as the most important factors in the ranking of instruments affecting the target market.
Rocznik
Numer
Strony
65-80
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Jacek Chotkowski Instytut Hodowli I Aklimatyzacji Roslin - PIB, 76-009 Bonin, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA092730
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.55c013ff-4f6e-35b8-8760-60e28e341477
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.