PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 2(3) | 214-223
Tytuł artykułu

THE ESSENCE OF SELF-EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF INTERPRETATIVE PARADIGM (Istota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnego)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Self-education was the subject of the interest of many researchers, especially pedagogues, philosophers and psychologists. This article describes the definitions of self-education appearing now and formerly. This article explains also, what is and how to understand the essential attributes of self-education.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
214-223
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Joanna Rachanska (doktorantka), Uniwersytet Lodzki, Wydzial Nauk o Wychowaniu, ul. Pomorska 46/48, 91-408 Lodz, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA105015
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.53a95fb1-8963-39b5-a41d-6bf0a1a9e9fe
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.