PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 3(674) | 61-66
Tytuł artykułu

Mega-values in Enterprise and the Organizational Culture

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Vision-oriented enterprises which are able to generate above average results in the long-term period seem to have common mega-values. They are focused on progress, accept great challenges. The degree of saturation of activities with mega-values favourably influences the organisational culture. The author illustrates this thesis on the example of the VW Motor Polska.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
61-66
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • M. Hopej, Politechnika Wroclawska, ul. Wybrzeze Wyspianskiego 27, 50-370 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
08PLAAAA04448610
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.533773ca-65da-36d8-be01-f94051c5b7b0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.