PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | 8 | 2(27) | 157-163
Tytuł artykułu

The substitution phenomenon on the alcohol beverages' market in Poland

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The author presents changes in the consumption of beverages with both high and low alcohol level. The analysis of surveys enables the reader to notice certain typical features in the alcohol beverages consumption in various countries. The inclusion of data from many countries is important because in the developing economies there is a strong tendency to imitate the consumption structure typical for the highly developed countries.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Tom
8
Numer
Strony
157-163
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • A. Sadowski, , Uniwersytet Lódzki, Instytut Ekonomik Stosowanych, ul. Rewolucji 1905r. 41, 90-214 Lódz, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
05PLAAAA00571474
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.4f56a6ca-ec12-3856-b4c1-cc967b86ac78
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.