PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 6 | 92-103
Tytuł artykułu

MARKETING-FINANCIAL INTERFACE AS A SUBJECT OF RESEARCH INTEGRATING THE METHODS OF PORTFOLIO ANALYSIS (Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badan integrujacy metody analiz portfelowych)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
This article presents the recapitulation of Australian marketing research on the perception of marketing-financial interface and the same interface in empirical case study research of Polish enterprises. The Australian firms use more methods than Polish firms because in Poland there are different barriers limiting the availability of this portfolio methods. Since interface still evolves - in interface of marketing and finances should not be used only financial criteria but also non-financial and different statistical methodology.
Rocznik
Numer
6
Strony
92-103
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Grazyna Golik-Gorecka, Uniwersytet Lodzki, Katedra Marketingu, ul. Matejki 22/26, 90-237 Lodz, Poland.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA10828
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.4a8d389e-32a3-395c-a332-66bdd28ea813
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.