Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
INTERDISCIPLINARY TEACHING WITH USE OF IT TOOLS. EDUCATIONAL GAMES AND ON-LINE PROGRAMMES IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO ADULTS - ELEMENTS OF NEUROPSYCHOLOGY
Języki publikacji
Abstrakty
(Polish title: Interdyscyplinarne nauczanie z zastosowaniem narzedzi technologii informacyjnej. Edukacyjne gry i programy on-line w nauczaniu jezyka obcego osob doroslych - elementy neuropsychologii). The article presents the author's idea for interdisciplinary teaching of English as a foreign language (with the use of Information Technology tools) introducing educational games and on-line programmes. The process is mainly understood here as the ability to introduce computers, educational multimedia and hypermedia with the option of sending data to students' mailboxes. It is based on ESL teaching and learning with the introduction of various elements of neuropsychology to adult students.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
75-84
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
- Agata Hofman, Zaklad Ksztalcenia Nauczycieli Jezykow Obcych, Uniwersytet Gdanski, Gdansk, ul. Grunwaldzka 238 A 80-266 Gdansk, Poland
Bibliografia
- Bates, A. W., Bates, T. (2005). Technology, E-Learning and Distance Education. Routledge: London.
- Damasio, A. R. (2003). Jak rodzi się świadomość. Świat Nauki, nr 1, s 4–9.
- Delors, J. (1996). Edukacja – jest w niej ukryty skarb. Raport dla UNESCO Międzynarodowej Komisji ds. Edukacji dla XXI wieku, Stowarzyszenie Oświatowców Polskich, Wydawnictwo UNESCO.
- Green, B. (1999). Piękno wszechświata. Superstruny, ukryte wymiary i poszukiwanie teorii ostatecznej. Warszawa: Prószyński i S-ka.
- Greenfield, S., Koch, C. (2007). Jak powstaje świadomość. Świat Nauki, nr 11.
- Hofman, A. (2008). Rozbudzić geniusza. Angielski w indywidualnym wszechstronnym nauczaniu. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
- Hofman, A. (2009). Interdyscyplinarne nauczanie języka angielskiego z zastosowaniem technologii informacyjnej. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
- McFadden, R. J., Moore, B., Herie, M. (2005). Web-Based Education in the Human Services: Models, Methods, and Best Practices. New York: Haworth Press.
- Meisenbock, G. (2008). Mózg objaśniony. Świat Nauki, nr 11.
- Sysło, M. (2005). Rozwój technologii informacyjnej a edukacja – stan, kierunki, wyzwania. W: B. Niemierko, G. Szyling (red.), Holistyczne i analityczne metody diagnostyki edukacyjnej. Perspektywy informatyczne egzaminów szkolnych. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.
- Toffler, A. (2007). Rewolucyjne bogactwo. Przeźmierowo: Wydawnictwo Kurpisz.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA10117
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.4a36febe-d54c-3b23-936a-f3076163635d