PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 4(16) | 249-256
Tytuł artykułu

Zarzadzanie kategoria jako wyraz reagowania na potrzeby klienta

Warianty tytułu
EN
THE CATEGORY MANAGEMENT PROCESS AND RESPONDING TO CUSTOMER NEEDS
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
This article presents the process of managing the product category of fast-moving (FMCG) in the example of tobacco products. Assumptions discussed the process developed by two companies working together. The presented results show that the process of category management is an extremely important activity in achieving the company sales and response for consumer needs. As a result of the implementation of category management process of tobacco products has been increasing the number of customers visiting outlets, increasing the number of marketed products, and ultimately increase the company's profit.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
249-256
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, Poland
  • Agnieszka Bernat-Jarka, Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA09162
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.489be6c0-6d77-36b4-b9a7-6eeb94e2be80
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.