PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 7(714) | 51-59
Tytuł artykułu

ADVERTISEMENT TYPE VERSUS CONSUMER CHOICE (Formy reklamy a reakcje klientów)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The purpose of this study was to learn about the impact of advertising on consumer buying decisions. Test results show that the most valued form is television advertising. The effectiveness of advertising also depends on product category.
Rocznik
Numer
Strony
51-59
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Adam Rudzewicz, Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Analizy Rynku i Marketingu, ul. Oczapowskiego 6, 10-719 Olsztyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA069221
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.47e15e0b-cfc7-36b7-bf1d-4db4a952c76f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.