PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 6(689) | 51-55
Tytuł artykułu

Direct Marketing Application in the Enterprise

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The intensity of direct marketing application varies among different business sectors, from a very low applicability in FMCG industry, to a high one in case of telecoms or financial services, where direct marketing is strongly related to loyalty programs and very high in case of 'business-to-business' relations, where the share of direct marketing expenditures in total marketing budget reaches even 99-100%. The main advantage of direct marketing is its high flexibility and adjustment to a product or target group. As a result the number of enterprises applying direct marketing techniques is growing rapidly.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
51-55
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • I. Brzozowska, c/o Instytut Organizacji i Zarzadzania w Przemysle 'ORGMASZ', ul. Zelazna 87, 00-879 Warszawa, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
07PLAAAA03176557
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.47933034-69c8-34b2-b1dc-e487094e4963
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.