PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Czasopismo
Kwartalnik Pedagogiczny
Rocznik
2005
Tom
50
Numer
2(196)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(196)
artykuł:
Philosophical Contexts of Pedagogical Theory and Practice
(
Gara J.
), s. 7-24
artykuł:
On Psychological Education
(
Skuza P.
), s. 25-37
artykuł:
The Teacher and Adult Student in the Process of Professional Development Planning
(
Walulik A.
), s. 39-47
artykuł:
Theoretical Contexts of Health Education
(
Gawel A.
), s. 49-71-
artykuł:
Hannah Arendt and Paulo Freire: Consuming, Schooling and the End of Politics
(
Norris T.
), s. 73-89
artykuł:
The PISA-Research and its Political and Educational Implementation in Germany in the years 2001-2004
(
Tillman K.-J.
), s. 91-105
artykuł:
Self-Image as the After-Effect of Relations between Children and Parents and Its Connection with a Tendency towards Addictions
(
Baryluk W.
), s. 115-138
artykuł:
Social and Cultural Conditioning of the Concept of Adolescence in the Consciousness of Urban Youth - Reflections Arising From Research
(
Frindt A.
), s. 139-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.