PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 2 | 1 | 148-149
Tytuł artykułu

CUSTOMER SATISFACTION IN THE PRODUCT IMPROVEMENT PROCESS AS THE FACTOR DETERMINING ENTERPRISE OPERATION EFFECTIVENESS

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
This paper presents the results of questionnaire-based study carried out at Polish food industry enterprises, which, in implementation of the product quality improvement process are required to measure the customer satisfaction. The presented work shows the progress of enterprises covered in the customer satisfaction measurement process as an important instrument if effective customer needs and expectations studying process. -
Twórcy
  • Bozena Pawlowska, Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Ekonomiki Przedsiebiorstw, ul. Oczapowskiego 4, 10-957 Olsztyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA076613
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.4266e1df-1d27-3aab-b7ee-d73f0a943855
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.