PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 4(36) | 12-16
Tytuł artykułu

THE ISSUE OF ENTREPRENEURIAL INTENTIONS MEASUREMENT (Problemy pomiaru intencji przedsiebiorczych)

Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Recently, the explanations of the entrepreneurship nature tend to expand beyond the boundaries of economic sciences and begin to refer also to human sciences. Taking a decision about launching an economic activity is a final step of the process of prompting one's entrepreneurial activity. The process is preceded by entrepreneurial intentions, shaped by a set of conditions influencing human perception of reality. Familiarity with entrepreneurial intentions has a great significance for creating the programs of economic education. The article presents the possible ways of entrepreneurial intentions measurement and interpretation.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12-16
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Agnieszka Kurczewska, Uniwersytet Lódzki, Katedra Finansów i Rachunkowosci MSP, ul. POW nr 3/5, 90-255 Lódz, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA088015
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.41dd8f52-993d-3370-aacd-0ee6e1c17ba6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.