PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 8(703) | 77-80
Tytuł artykułu

: MARKETING RESEARCH AND SEGMENTATION VS. CUSTOMERS' CREATION (Badania marketingowe i segmentacja czy kreowanie klientów)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article directly refers to the marketing concept oriented on market creation, conditioned by numerous overproduction problems, considerable market demand resistance and homogeneity of basic needs in customers' environment. Contemporary marketing resigns from expensive and arduous marketing research for the sake of creation of target groups based on propaganda instruments.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
77-80
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • P. Tarka, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii i Polityki Konkurencyjnosci Miedzynarodowej, al. Niepodleglosci 10, 60-967 Poznan, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA058424
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.3fd63d1c-02c8-3b5b-8e24-815c3d637ac3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.