PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4(711) | 28-34
Tytuł artykułu

MARKET VALUE CREATION (Kreowanie wartosci rynkowej)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The process of value creation depends on many decision variables that constitute the quality of the offer. The presented article focuses on the empirical simplification of the set of market instruments influencing market demand that have been grouped in four strategic options.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
28-34
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • Akademia Rolnicza w Lublinie, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu, ul. Doswiadczalna 46, 20-934 Lublin, Poland
  • Tomasz Kijek, Akademia Rolnicza w Lublinie, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu, ul. Doswiadczalna 46, 20-934 Lublin, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA068920
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.3d6cafb9-0968-3ee3-8dd7-16a04a36e8ba
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.