PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 6 | 202-211
Tytuł artykułu

METHOD AND PRACTICAL APPLICATION OF MARKETING RESEARCH OF DANCE SCHOOLS' CLIENTS' IN WROCLAW (Metoda i praktyczne zastosowanie badan marketingowych klientow szkol tanca we Wroclawiu)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article aims to show marketing research results regarding Wroclaw's dance schools' clients and to give some proposals how the institutions should act in the future. There is given a range of information about clients - such as sex, age, education, professional status, earnings, dance activities participation duration, motivations and preferences concerning dance classes. There is created a hypothetical statistical client profile and on this basis there are given conclusions, useful for the dance schools, so that the offers and advertising would include more customer-desired features. These are, among others, dance classes for men, senior activities offer, single activities offer, witty slogans, group belonging expression by dancing, loyalty programmes, relaxation and fun providing.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
6
Strony
202-211
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Urszula Zebrowska-Kasprzak, Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu, Wydawnictwo, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA108217
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.3ad9c446-a011-386f-bb27-79b4ab967b6c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.