Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Sp.ed. | May 07 | 38-42
Tytuł artykułu

Internationalizacton Strategies of The SME's in the Light of Theory and Selected Empirical Results

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The paper is devoted to strategic behavior of small firms both in the light of theory as well as selected empirical results. The choice of internationalization strategy is a key decision for firms entering foreign markets. During the past decade significant differentiation of strategic options among SME's have been observed. In response to developments in the international environment, more complex forms of international behavior have evolved. These changes also call for a new approach that embraces more holistic view of internationalization. The aim of this paper is to follow both strategic behavior of selected SME's and the evolution of theoretical frameworks.
Rocznik
Tom
Numer
Strony
38-42
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • N. Daszkiewicz, Politechnika Gdanska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdansk, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
07PLAAAA03236688
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.389da176-9b84-3a3e-b1c6-8c5f5318bfb8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.