PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 13 | 2(47) | 149-159
Tytuł artykułu

TELEVISION ADVERTISING MARKET IN POLAND IN THE LIGHT OF THE GLOBAL ECONOMIC CRISIS (Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w swietle swiatowego kryzysu gospodarczego.)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
In the last several months, we hear a lot about the global economic crisis. The crisis which stroked hardest in the United States begins to wreak havoc in Europe. In Poland the crisis is not yet as bad as in the USA or other Western Europe countries. Traders functioning on the market try to deal with bankruptcy at all costs. Enterprises, through various activities in the promotion area, are trying to encourage customers to make business transactions. It is precisely in times of crisis, when buying activity is an important condition for further enterprises' operating (existence) in the market. The article presents changes in television advertising market in Poland in the era of global economic crisis. It was noted that during the economic crisis, financial resources rationally spent on television advertising might stimulate the trade, and thus revive the economy and increase consumer optimism in the market.
Czasopismo
Rocznik
Tom
13
Numer
Strony
149-159
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Michal Makowski, Powislanska Szkola Wyzsza, Wydzial Zarzadzania, ul. 11 Listopada 29, 82-500 Kwidzyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA083716
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.37df8fa8-4b76-3c28-9d22-e2ca3b8f3b8c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.