PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Committee for Psychological Sciences, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Polish Psychological Bulletin
Rocznik
2009
Tom
40
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Links between Theory of Mind and Executive Function: Towards a More Comprehensive Model
(
Putko A.
), s. 1-7
artykuł:
Generating and Understanding Jokes by Five- And Nine-Year-Olds as an Expression of Theory of Mind
(
Kielar-Turska M.
,
Bialecka-Pikul M.
), s. 8-14
artykuł:
Subfocal Color Categorization and Naming: The Role of Exposure to Language and Professional Experience
(
Malinowska M.
,
Haman M.
), s. 15-20
artykuł:
Coining Compounds and Derivations - A Crosslinguistic Elicitation Study of Word-Formation Abilities of Preschool Children and Adults in Polish and English
(
Haman E.
,
Zevenberger A.
,
Andrus M.
,
Chmielewska M.
), s. 21-37
artykuł:
Toward a Shared Metaphoric Meaning in Children's Discourse: The Role of Argumentation
(
Bokus B.
,
Garstka T.
), s. 38-48
artykuł:
Changes in Metaphor Comprehension in Children
(
Dryll E.
), s. 49-57
artykuł:
A Notional Level of Cognitive Distortions in Depression: Does It Exist? A Voice for Interdisciplinarity in Studying Cognitive Functioning of Individuals with Depressive Disorders
(
Bartczak M.
), s. 58-71
artykuł:
Sharing Experiences of Illness and Effectiveness of Asthma Therapy in Children
(
Rainka A.
,
Trzebinski J.
), s. 72-77
artykuł:
Semantic Field Analysis in the Study of Parent-Child Relationships
(
Budziszewska M.
), s. 78-87
artykuł:
Interference Effect and Reading Skills in Children with Attention Disorders
(
Okuniewska H.
), s. 88-95
artykuł:
The Efficacy of Three Interventions Modifying Stereotypes and Prejudice Towards People with Schizophrenia
(
Walachowska K.
,
Janowski K.
,
Tatala M.
), s. 96-102
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.