PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | 9 | 1(30) | 55-67
Tytuł artykułu

The Example of CRM System: Polish National Telecom Operator

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Since enterprises nowadays are increasingly advanced technologically, their competitiveness depends on service quality and client satisfaction. So the main fields where the enterprises seek solutions are client-oriented services, learning client needs and increasing client satisfaction level. It was caused by consumers' demand of better services, faster information and clients' higher awareness of their rights. The enterprises present on the market changed their strategy. Instead of concentrating on gaining maximum share in the market, they started fighting to keep loyal clients creating the CRM (Customer Relationship Management) concept. The article's aim is to present the essence of the CRM system. It presents key aspects determining effective implementing CRM system in Poland. The example is Polish national telecom operator.
Czasopismo
Rocznik
Tom
9
Numer
Strony
55-67
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • M. Makowski, Wyzsza Szkola Zarzadzania w Kwidzynie, ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
06PLAAAA01453202
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.34131a02-43d3-3bea-8b9e-7288d110f722
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.