PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | 12 | 1(42) | 63-69
Tytuł artykułu

COMPOSITION OF TRANSMISSION AS A FACTOR DETERMINING THE EFFECTIVENESS OF NON-VERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING. (Kompozycja przekazu jako czynnik determinujacy skutecznosc komunikatu niewerbalnego w reklamie.)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Advertising, as a marketing communication tool, provides customers with both verbal, as well as non-verbal transmission. This article shows the possibility of conducting research on the effectiveness of non-verbal communication. The main recommendations concerning the composition of advertising messages, with special emphasis on the non-verbal communication, were introduced. On an example of some expressive verbal and non-verbal messages in several banks' external advertising, effective mechanism for impact of advertising on the human mind was presented.
Czasopismo
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
63-69
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Michal Makowski, Powislanska Szkola Wyzsza, Wydzial Zarzadzania, ul. 11 Listopada 29, 82-500 Kwidzyn, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA063518
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.2f6e51e7-5aac-3f4d-bbfd-2711e5465f55
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.