Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 4(36) | 62-67
Tytuł artykułu

THE SOURCES OF AN EFFECTIVE MARKETING COMMUNICATION IN SOCIAL NETWORKS (Zródla efektywnosci przekazu marketingowego w serwisach spolecznosciowych)

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Social networks become used for marketing purposes more often. The innovativeness and specificity of marketing communication in those types of services are undoubtedly interesting form advertisers' point of view. Regarding the fact that this is a relatively new solution, there arises a question about the effectiveness of advertising campaigns conducted in social media. This article analyses the sources of effectiveness of marketing activity in social networks and describes the conditioning of an effective campaign in those types of media.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62-67
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Miroslaw Moroz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu, Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiebiorstwa, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA088023
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.2ed23feb-08fe-3968-b5c2-8a7bcf6d5a1b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.