Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Social networks become used for marketing purposes more often. The innovativeness and specificity of marketing communication in those types of services are undoubtedly interesting form advertisers' point of view. Regarding the fact that this is a relatively new solution, there arises a question about the effectiveness of advertising campaigns conducted in social media. This article analyses the sources of effectiveness of marketing activity in social networks and describes the conditioning of an effective campaign in those types of media.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62-67
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
- Miroslaw Moroz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu, Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiebiorstwa, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wroclaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA088023
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.2ed23feb-08fe-3968-b5c2-8a7bcf6d5a1b