PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 6(54) | 308-319
Tytuł artykułu

FACTORS SHAPING THE REPUTATION OF DEVELOPER COMPANIES IN PODLASKIE UNDER NEW ECONOMIC CONDITIONS (Czynniki ksztaltowania reputacji podlaskich przedsiebiorstw deweloperskich w nowych warunkach gospodarowania)

Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
It is believed that a company's reputation has a major influence on the entire business environment, in particular on the actions of customers, suppliers, competitors, strategic partners, or employees. This paper attempts to analyse the impact of certain factors on the reputation of Bialystok's developer companies, in the eyes of current and former customers, as well as employees. Every enterprise should consistently implement a strategy of building a reputation for reliability and quality. This kind of strategy must take into account the attitudes and expectations of employees and customers. Only in this way it is possible to create a strong and establish a strong corporate reputation in the market.
Rocznik
Numer
Strony
308-319
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Mgr Justyna Grzes-Buklaho - Wydzial Zarzadzania, Politechnika Bialostocka.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA109521
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.2d93ea7b-ec61-3a95-9ef0-e25894c1d0ff
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.