PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Art, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Konteksty - Polska Sztuka Ludowa
Rocznik
2008
Tom
62
Numer
1(280)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(280)
artykuł:
WRITING VS. TIME: HISTORY AND ANTHROPOLOGY IN THE WORKS OF LAFITAU (Historia i antropologia u Lafitau)
(
Certeau M. d.
), s. 9-22
artykuł:
THE SOURCES, SYMBOLIC AND MEANING OF THE AFRICAN DANCE (Zrodla, symbolika i znaczenie tanca afrykanskiego)
(
Pawlik J. J.
), s. 32-39
artykuł:
THE RAPE OF EUROPE AND TOTALITARIANISM. THE VISUALISATION OF THE MYTH OF EUROPE IN POLISH PAINTING FROM THE SECOND HALF OF THE TWENTIETH CENTURY (Porwanie Europy i totalitaryzm. Wizualizacje mitu Europy w polskim malarstwie drugiej polowy XX wieku)
(
Biasio B. d.
), s. 40-49
artykuł:
'GOLGOTHA' BY JAN STYKA AT FOREST LAWN. ON THE LARGEST PAINTING IN THE WORLD AND ITS UNUSUAL HISTORY ('Golgota' Jana Styki w Forest Lawn. O najwiekszym obrazie swiata i jego niezwyklej historii)
(
Miziolek J.
), s. 50-60
artykuł:
INTRODUCTION (Dwa teatry - dwa swiaty)
(
Kosinski D.
,
Ireneusz G.
), s. 61
artykuł:
TWO THEATRES - TWO WORLDS: DAY ONE (Dwa teatry - dwa swiaty: dzien pierwszy)
(
Guszpit I.
), s. 63-68
artykuł:
WHAT HAS 'GARDZIENICE' TAUGHT ME (Czego nauczyly mnie Gardzienice)
(
Dudzik W.
), s. 69-72
artykuł:
THE TRAVELLING THEATRE (Teatr w podrózy. Wedrowanie jako poznanie)
(
Ciechowicz J.
), s. 69-72
artykuł:
OSTERWA OF THE 'SKAMANDRYCI' (Osterwa Skamandrytów)
(
Rogacki H. I.
), s. 78-83
artykuł:
MIECZYSLAW LIMANOWSKI - THE PRECURSOR OF THE 'CULTURAL FOREFATHERS' EVE' (Mieczyslaw Limanowski - prekursor polskich 'Dziadów kulturowych')
(
Pawelczyk J. E.
), s. 84-89
artykuł:
THE REDUTA AND VIEUX COLOMBIER (Reduta J. Osterwy i M. Limanowskiego a Vieux Colombier J. Copeau)
(
Regulska K.
), s. 90-94
artykuł:
'EACH SHAKESPEAREAN ADAPTATION BRINGS ABOUT A DISPUTATION' - JULIUSZ OSTERWA'S HAMLET ('Kazdy szekspirowski twór - wywoluje spór', czyli o Hamlecie Juliusza Osterwy)
(
Swiatkowska M.
), s. 95-100
artykuł:
THE EXPEDITIONS OF KONSTANTIN STANISLAVSKY AND WLODZIMIERZ STANIEWSKI (Wyprawy Konstantego Stanislawskiego i Wlodzimierza Staniewskiego)
(
Kornas T.
), s. 101-107
artykuł:
THE PATH TOWARDS DISCOVERING MEANING IN THE MELTING POT OF CULTURES (Droga do odnalezienia sensu w tyglu kultur)
(
Mankowska A.
), s. 108-112
artykuł:
FROM COUNTERCULTURE TO THE ALTERNATIVE - FOR THOSE WHO FIND THE CHURCH INADEQUATE (Od kontrkultury do alternatywy - dla tych, którym nie wystarcza Kosciól)
(
Bialecka M.
), s. 113-119
artykuł:
UP TO THE EYES (Po ludzkie slipia)
(
Dziewulska M.
), s. 120-123
artykuł:
THE THEATRE IN THE SPIRIT OF MUSIC - THE RIVER OF GARDZIENICE (Teatr z ducha muzyki - rzeka Gardzienice)
(
Kosinski D.
), s. 124-128
artykuł:
DRAMATURGY OF THE BODY. AN OUTLINE OF A RESEARCH PROJECT UPON THE EXAMPLE OF AN ANALYSIS OF SPINAL TRAINING AT THE CENTRE FOR THEATRE PRACTICES 'GARDZIENICE' (Dramaturgia ciala. Zarys projektu badawczego na przykladzie analizy praktyk cielesnych OPT
(
Jablonska M.
), s. 129-135
artykuł:
'GARDZIENICE EXERCISES' AND CERTAIN ASPECTS OF THE FORM (KATA) IN THE TRADITION OF THE MARTIAL ARTS AND SPECTACLES IN JAPAN ('Cwiczenia gardzienickie' a niektóre aspekty formy (kata) w tradycji sztuk walki i widowisk w Japonii)
(
Rodowicz J. M.
), s. 136-142
artykuł:
THE PRIMATOLOGY OF THE THEATRE? (Prymatologia teatru?)
(
Staniewski W.
), s. 143-147
artykuł:
THE REDUTA TODAY (Reduta dzisiaj)
(
Osinski Z.
), s. 148-156
artykuł:
A SEMANTIC CHARACTERISTIC OF THE SINGING VAGRANT (Charakterystyka semantyczna spiewajacego dziada wedrownego)
(
Mikhailova K.
), s. 157-169
artykuł:
THE IMAGINARY WORLD OF JERZY MARKIEWICZ (Jerzego Markiewicza swiat wyobrazony)
(
Melbechowska-Luty A.
), s. 170-176
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.