Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | 19 | 1 | 2-9
Tytuł artykułu

STATUS AND DEVELOPMENT OF MARKETING IN COMPANIES LOCATED IN POLAND (Stan i rozwój marketingu w przedsiebiorstwach funkcjonujacych na terenie Polski)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Today's dynamic business environment forces a change in the marketing. Evidence of this are the new concepts in the area of marketing. Generally, there is a consensus about the fact that today's enterprise, to be able to survive on the market, is forced to implement the marketing approach. Meanwhile, many organizations that operate on Polish territory, seems to be oblivious to this relationship. This is confirmed in the results of a desk research on the status and development of marketing in companies operating in Poland, that are presented in the article. This research is a continuation of a research of similar scope, conducted in 2000-2002.
Czasopismo
Rocznik
Tom
19
Numer
1
Strony
2-9
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Dawid Szostek, Katedra Marketingu i Handlu, Wydzial Nauk Ekonomicznych i Zarzadzania, Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 13 a, 87-100 Torun, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA103714
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.2a321492-2228-3282-8f8d-8400ac1c5d2d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.