Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 42 | 269-279
Tytuł artykułu

Surname as an icon - film, advertisement, brand (name of a product)

Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The article raises the question of the function that name and surname have in a the creation of film iconographic types of psychological and physical models playing symbolic functions (in reference to a book by psychologist W. Adamczyk) and the issue of the visualisation of a surname in the contemporary commercial world, as well as of its acquiring the function of an iconic sign having associative and symbolic characteristics.
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
42
Strony
269-279
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Z. Kowalik-Kaleta, no address given, contact the journal editor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
08PLAAAA03747531
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.289696b1-9909-398f-8531-9bba856628a0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.