Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The aim of the marketing communication is to establish long-term relationships between customer and organization. Evolution of marketing communication and media development allowed advanced personalization of product messages in real time. Today, personalization is one of the strongest e-marketing trends. And it is growing still. Internet offers a lot of effective tools for individualized communications and products. This can help businesses become more competitive. The article introduces the problem of the personalization idea and tools.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
75-81
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
- Natalia Szwarc, Majewski Business Consulting, ul. Rogalinska 5c/8, 80-809 Gdansk, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA088012
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.25b99b35-14ac-32c9-9a6d-aec953b63847