Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 3(35) | 75-81
Tytuł artykułu

FROM MASS MARKETING COMMUNICATION TO PERSONALIZATION IN E-MARKETING (Od masowej komunikacji marketingowej po personalizacje w e-marketingu)

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The aim of the marketing communication is to establish long-term relationships between customer and organization. Evolution of marketing communication and media development allowed advanced personalization of product messages in real time. Today, personalization is one of the strongest e-marketing trends. And it is growing still. Internet offers a lot of effective tools for individualized communications and products. This can help businesses become more competitive. The article introduces the problem of the personalization idea and tools.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
75-81
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Natalia Szwarc, Majewski Business Consulting, ul. Rogalinska 5c/8, 80-809 Gdansk, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA088012
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.25b99b35-14ac-32c9-9a6d-aec953b63847
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.