Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 11(694) | 23-28
Tytuł artykułu

Quality of Services in Public Administration

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The target of the paper is to identify organizational barriers and means of quality improvement of services rendered by public administration. The article presents current pro-quality activities and problems connected with application of the process approach. The author emphasizes the necessity of diversification of the access to services, recommending one-stop-shops, kiosks and the concept of e-government.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
23-28
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • M. Bugdol, Uniwersytet Jagiellonski, Instytut Ekonomii i Zarzadzania, ul. Gronostajowa 3, 30-387 Kraków, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
08PLAAAA04418539
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.1df672ca-8552-3bfe-a71d-80fb827110b8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.