PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 4(699) | 47-51
Tytuł artykułu

Potential of Value Added Services on the Institutional Market

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article presents the definition and segmentation of the value-added services, including the business-to-business market. The main goal of the article is to present the high market potential of these services and some examples in care to encourage companies to be more innovative in this developing area.
Rocznik
Numer
Strony
47-51
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • M. Goszczynska, Szkola Glówna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Swiatowej, al. Niepodleglosci 164, 02-554 Warszawa, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
08PLAAAA05139768
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.1dbcb691-2bd8-3f3e-a5bc-da1b40670bfa
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.