PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 20 | 1 | 25-32
Tytuł artykułu

THE QUALITY OF ATTRACTIONS AND THE SATISFACTION, BENEFITS AND BEHAVIOURAL INTENTIONS OF VISITORS: VERIFICATION OF A MODEL

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The study is an attempt to verify a model of the relations between motivation, quality of attraction, benefits, satisfaction and the behavioural intentions of visitors to tourism attractions. The data for the analysis was collected from 582 visitors during the 10th Archaeological Festival at Biskupin. It was noted that the effect of the quality of the attraction on behavioural intentions leads to the benefits gained by the visitors. Benefits have a stronger total effect on behavioural intentions than visitor satisfaction.
Twórcy
  • Marek Nowacki, Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznan, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA084624
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.1755bfcd-fa35-3313-835e-a9d8ec2d42c1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.