PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 2 | 1 | 25-42
Tytuł artykułu

THE RANGE OF UTILIZATION OF THE STRATEGY OF REWARDS IN THE REALIZATION OF THE DEVELOPMENT STRATEGY OF THE ENTERPRISES IN POLAND

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
One of the essential development trends in rewarding employees is the increasing role of rewards as tools of the strategic management within the enterprise. In compliance with such an idea, the strategy of rewards should support the strategy of the organization as well as it ought to be coherent with its objectives, enable the enterprise to achieve better results and consequently assure the increase in its competitiveness. The aim of the research presented herein is to answer the question whether the strategic priorities of rewarding established by the enterprises existing on the Polish market are compliant with their strategic activity targets.
Twórcy
  • Wojciech Poplawski, Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu, Katedra Zarzadzania Przedsiebiorstwem, ul. Gagarina 13a. 87-100 Torun, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA07667
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.172fbd95-cf00-3906-9dcc-2124140df0c2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.