Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 1(2) | 151-169
Tytuł artykułu

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
PLAY DEVELOPING THE SPEAKING SKILLS IN A FOREIGN LANGUAGE
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
How can we encourage students to communicate in a foreign language despite their linguistic and psychological barriers? In an attempt to answer this question, the paper suggests a range of language games which, by addressing cognitive, emotional and social factors, facilitate the development of students' speaking skills. In particular the article addresses three categories of such activities, as distinguished by the author, namely accuracy-oriented games, fluency-oriented games and games with a potential for anxiety reduction and group integration.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
151-169
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • Beata Rusek, Akademia im. Jana Dlugosza w Czestochowie, Wydzial Filologiczno-Historyczny, Instytut Filologii Obcych, al. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Czestochowa, Poland
Bibliografia
  • Behme, H. (1992). Miteinander reden lernen, Sprechspiele im Unterricht. München: Iudicium Verlag.
  • Bohn, R., Schreiter, I. (1989). Sprachspielereien für Deutschlernende. Leipzig: Verlag Enzyklopädie.
  • Dreke, M., Lind, W. (1990). Wechselspiel. Sprechanlässe für die Partnerarbeit im kommunikativen Deutschunterricht; Arbeitsblätter für Anfänger und Fortgeschrittene. Berlin: Langenscheidt.
  • Dreke, M., Salqueiro, S. (2000). Wechselspiel Junior. Bilder & mehr. Berlin: Langenscheidt.
  • Dreke, M., Sanchez, B.J., Sanz Oberberger, C. (2001). Spielend Deutsch lernen. Interaktive Arbeitsblätter für Anfänger und Fortgeschrittene. Berlin: Langenscheidt.
  • Fischer, A. (2003). Es fliegt ein Vogel, ganz allein… Nancy: Goethe Institut.
  • Gerngroß, G., Krenn, W., Puchta, H. (1999). Grammatik kreativ. Materialien für einen lernerzentrierten Grammatikunterricht. Berlin: Langenscheidt.
  • Gudjons, H. (1995). Spielbuch Interaktionserziehung. Bad Heilbrunn/Obb.: Verlag Julius Klinkhardt.
  • Lohfert, W. (1983). Kommunikative Spiele für Deutsch als Fremdsprache. Spielpläne und Materialien für die Grundstufe. München: Max Hueber Verlag.
  • Löffler, R., (1983). Spiele im Englischunterricht. Vom lehrergelenkten Lernspiel zum schülerorientierten Rollenspiel. München: Urban und Schwarzenberg.
  • Prange, L. (2001). 44 Sprechspiele Deutsch als Fremdsprache. Ismaning: Hueber Verlag.
  • Sion, Ch. (red.). (2003). 88 Unterrichtsrezepte Deutsch als Fremdsprache. Eine Sammlung interaktiver Unterrichtsideen. Stuttgart: Ernst Klett Verlag.
  • Wicke, R.E. (1995). Handeln und Sprechen im Deutschunterricht. Spielerische Sprachaktivitäten. Ismaning: Verlag für Deutsch.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11PLAAAA101136
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.16a377d7-2d1e-33b6-b7bc-f78e253bb719
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.