PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 7 | 75-98
Tytuł artykułu

ARAB EFL LEARNERS' ACQUISITION OF MODALS

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
This paper investigates Arab EFL learners' acquisition of modal verbs. The study used a questionnaire, which comprises two versions, testing students' mastery of modals at the levels of both recognition and production. The questionnaire was distributed to 50 English major university students who had studied English for 12-14 years and who had scored 500 or more on the TOEFL. The findings of the study show that the overall performance of the subjects in the study was quite low. The study established a hierarchy of difficulty and identified the major causes of difficulty in the use of modals.
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Aziz Thabit Saeed, University of Sharjah (for postal address contact the journal editor)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
10PLAAAA07637
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.169d800f-d933-3723-9cc6-2ab450580d36
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.