Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 11(706) | 21-30
Tytuł artykułu

YOUTH SEGMENT IN STRATEGIES OF RECORDING COMPANIES (Rynek mlodziezowy w strategiach firm fonograficznych)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The methods of exerting influence on youth segment by recording companies are presented in the paper.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
21-30
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • Piotr Tarka, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii i Polityki Konkurencyjnosci, al. Niepodleglosci 10, 60-967 Poznan, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA060115
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.15469241-c9d5-3611-8593-0f4f36df18c8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.