PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 11(706) | 21-30
Tytuł artykułu

YOUTH SEGMENT IN STRATEGIES OF RECORDING COMPANIES (Rynek mlodziezowy w strategiach firm fonograficznych)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The methods of exerting influence on youth segment by recording companies are presented in the paper.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
21-30
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • Piotr Tarka, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii i Polityki Konkurencyjnosci, al. Niepodleglosci 10, 60-967 Poznan, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
09PLAAAA060115
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.15469241-c9d5-3611-8593-0f4f36df18c8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.