PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 1 | 1 | 95-109
Tytuł artykułu

Implementacia zisteni o interakcii uzivatela s propagacnym posolstvom na Facebooku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
SK
Abstrakty
EN
Social networking is an area where many marketers see a great potential. Social networks make viral marketing and word-of-mouth marketing much easier than before. The article brings the basic definition of promotion possibilities and answers and deals with the interaction of users with promotion idea in the area of social network Facebook. Research deals with the interaction of social network Facebook users with the marketing communication message. According to the results of this research, the second part of this article contains the presentation of algorithm of marketing communication strategy in the area of social networks and the proposals for effective communication. To conclude, the findings from this research will help the practitioners understand the planning, implementation, execution and measurement of social network marketing campaigns.
Czasopismo
Rocznik
Tom
1
Numer
1
Strony
95-109
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • PhDr. Eva Rajcakova, Agentura ministerstva skolstva pre SF EU, Hanulova 5/B, 841 01 Bratislava, Slovak Republic
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
11SKAAAA092915
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.1510d3dc-e018-3b11-b711-32d0ebfd4093
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.