PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 4 | 5 | 7-20
Tytuł artykułu

The Culture of IT Services

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
This article is an attempt at responding to the question on the sources of the antagonism that exists on the supplier-customer axis in the case of both in-house IT departments and among outside suppliers of IT services. They are also visible in the realm of human resource management. Selected concepts of organizational culture and service culture are seen as a possible solution for understanding between service suppliers and users.
Rocznik
Tom
4
Numer
5
Strony
7-20
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • A. Lotko, Politechnika Radomska, Wydzial Ekonomiczny, ul. Chrobrego 11, 26-600 Radom, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
05PLAAAA00511299
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.146a2e66-1452-3d95-8f5d-2fd5a668a154
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.